Θρεπτικές ιδιότητες κατά της αυπνίας

Νεα

04 Μάϊος 2016

Θρεπτικές ιδιότητες κατά της αυπνίας

Έχεις προβλήματα με τον ύπνο και σου χρειάζεται ένα καλό βοήθημα; Ξέχασε τα υπνωτικά χάπια και αναζήτησε μια φυσική λύση, γλυκιά, απολαυστική και πέρα ως πέρα υγιεινή: Κεράσια. Τα γλυκά, πολυβιταμινούχα φρούτα, εκτός του ότι προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια στον οργανισμό να αμύνεται απέναντι σε φλεγμονές, καρδιαγγειακές παθήσεις και διάφορους τύπους καρκίνου, οδηγούν γρήγορα και φυσικά στην αγκαλιά του Μορφέα.

Ας βάλουμε το… κερασάκι στην υγεία

Η συνδρομή των κερασιών στον καλό ύπνο οφείλεται στη μελατονίνη που περιέχουν. Η μελατονίνη είναι η ορμόνη που ρυθμίζει το βιολογικό μας ρολόι και τον κύκλο ύπνου-εγρήγορσης και βρίσκεται σε αφθονία κυρίως στη φλούδα του κερασιού. Τρώγοντας λοιπόν κεράσια ενισχύεις τα επίπεδα μελατονίνης στον οργανισμό και βάζεις σε τάξη τον ύπνο, χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγεις σε φάρμακα και άλλα τεχνικά βοηθήματα με πιθανές παρενέργειες.

Επίσης ο χυμός απο 10 μόλις φρέσκα κεράσια μπορεί να κρατά το «κλειδί» ενάντια στις αϋπνίες, αναφέρουν ειδικοί του Πανεπιστημίου του Ρότσεστερ στη Νέα Υόρκη. Εθελοντές που έπιναν ένα ποτήρι χυμό από κεράσια χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη το πρωί και το απόγευμα, απολάμβαναν περισσότερη ώρα στην αγκαλιά του Μορφέα σε σύγκριση με άλλα άτομα που έπιναν ίδια ποσότητα άλλων χυμών. Συγκεκριμένα τα άτομα που κατανάλωναν χυμό κεράσι κοιμούνταν 17 λεπτά περισσότερο τη νύχτα σε σύγκριση με όσα κατανάλωναν άλλου είδους χυμούς.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μελέτης, η οποία δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Μedicinal Food», δρα Γουίλφρεντ Πίτζεον, το κεράσι πολεμά τις αϋπνίες χάρη στο ότι το συγκεκριμένο φρούτο περιέχει μεγάλες ποσότητες μελατονίνης, της ορμόνης που ρυθμίζει το βιολογικό ρολόι του οργανισμού