On line προώθηση κερασιών

Νεα

02 Μάϊος 2015

On line προώθηση κερασιών

Όταν υπάρχει φαντασία και μεράκι όλα μπορούν να συμβούν και μάλιστα …on line.

Η περίπτωση της Έδεσσας αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα και επιβεβαιώνει ότι ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μπορεί να είναι πολυδιάστατος, ουσιαστικός, απόλυτα εναρμονισμένος με τις δυνατότητες της εποχής και την ανάγκη για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

Ο Δήμος Έδεσσας, λοιπόν, μέσω της Δημοτικής Επιχείρησης, που έχει συστήσει, κατάφερε να δημιουργήσει ένα online σύστημα προώθησης των κερασιών!

Μέσα από μια απλή ιστοσελίδα και την ανάπτυξη ενός δικτύου συνεργατών έχει εξασφαλιστεί η λιανική αγορά ενός ευαίσθητου προϊόντος όπως είναι τα κεράσια. Οι πρώτες ενδείξεις είναι ιδιαίτερα θετικές. Οι αγρότες μπορούν να στείλουν με ασφαλή τρόπο το προϊόν στο καταναλωτή και οι καταναλωτές να λάβουν φρέσκα και διασφαλισμένα σε ποιότητα κεράσια.

Η ανταπόκριση των καταναλωτών είναι τόσο ικανοποιητική που οι υπεύθυνοι της Δημοτικής Επιχείρησης, σε συνεργασία με τους παραγωγούς του Δήμου Έδεσσας έχουν οργανωθεί προκειμένου να ξεκινήσουν να προωθούν κι’ άλλα προϊόντα.

Πρόσφατα σε συνέδριο που οργανώθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο σχετικά με την τυποποίηση και τη προώθηση προϊόντων, ο υπεύθυνος Τουρισμού της Δημοτικής Επιχείρησης Ευάγγελος Κυριακού παρουσίασε την καινοτόμο ιδέα που εφαρμόζουν για να προωθήσουν τα κεράσια της περιοχής.

Η ιδέα έχει αποσπάσει ιδιαίτερα θετικά σχόλια ενώ παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του TEDx στην Αθήνα. Ο Ε. Κυριακού απέσπασε ιδιαίτερα θετικά σχόλια από το πάνελ και από τους συνέδρους οι οποίοι παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τη μεθοδολογία και τα βήματα που ακολουθούνται για την επιτυχή προώθηση του προϊόντος μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας www.cherriesonline.gr.